Geplaatst: 03-03-2020
Van de Vin bestaat 60 jaar op 1 maart 2020

Op 1 maart 1960 schreef Frans van de Vin zijn nieuwe bedrijf in als ‘machinaal timmerbedrijf’ bij de Kamer van Koophandel in Eindhoven. Nu, 60 jaar later, is het bedrijf uitgegroeid tot één van de grootste producenten van geprefabriceerde houten gevelelementen op de Nederlandse zakelijke markt.

Van de Vin produceert met 90 medewerkers meer dan 20.000 stuks houten kozijnen per jaar die beglaasd en afgelakt, keurig verpakt bij de klanten worden afgeleverd of gemonteerd.

Dit heeft Van de Vin met name bereikt door op een intensieve manier samen te werken met andere bedrijven in de bouwkolom. Daarom wil het bedrijf in dit jubileumjaar extra aandacht aan deze ketensamenwerking besteden. Onder meer door samen te genieten van deze mijlpaal en met de relaties en medewerkers het jubileum te vieren. Van de Vin zou het leuk vinden als je gezamenlijke jubileumactiviteiten “beeldend” wilt delen via #vandevin60jaar op de verschillende social media kanalen die je gebruikt.

Van de Vin dankt iedereen voor de fijne samenwerking in de afgelopen jaren en het bereiken van deze mijlpaal van 60 jaar, waar het bedrijf heel trots op is.

Bekijk ook de tijdlijn van Van de Vin op: www.vandevin.nl/60jaar

Overig partnersnieuws